vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Tagga till... match!

Vaknade ovanligt tidigt idag, 09.30. Pappa låg och sov som en stock när jag gick upp, tänkte överaska honnom med en massa nybakade kanelbullar eftersom att det är inte vilken dag som helst, det är kanelbullens dag!  Såklart finns inte receptet i någon kokbok här hemma?! Nu, 60 min senare när pappa vaknat kommer jag på att det går ju faktiskt att googla...

Idag har jag hemma match i tibble kl.13.00 mot serieledarna, dvs en viktig match Har jag glömt att berätta att vi ligger 2a?

Jag och pappa åkte in till stan som bestämt efter min träning igår men vi tog inte NK först, nej vi passade på att kika in på nya PUB, otroligt fräscht och det är värt ett besök! Stannade där och frågade om de hade vinterjockor, jajjamensan...Hade minst 5 butikbiträden runt mig som hämtade 20 nya jackor hela tiden och gav feedback, vilken uppmärksamhet? Tillslut efter en fin mannekäng och svåra beslut blev det den svarta dunjackan från Tommy Hilfiger.
När jag kommit hem åkte jag direkt och mötte upp Sasha, vi skulle på någon fest i danderyd så vi tog oss dit och när man väl är där så skiter sig det hela som 70% av alla andra fester gör. Slutade med att vi hamnade i grindtorp där vi stötte på några vänner. Det var iallafall trevligt men sedan bagav jag mig emmåt för att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0