vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Fullspäckad kväll

Även fast jag hade min efterlängtade sovmorgon till 9.30 fick jag inte sova ut... det kom någon form av elektriker gubbe som skulle fixa någon värme i huset. Upp 07.00 som vanligt, suck..
Kom nyss hem från skolan, har ju orienterat i ensta och det gick bättre än vad jag hade förväntat mig! Har lite bråttom nu så jag hinner inte skriva så utförligt, om ca. 20 minuter så åker jag, pappa och Gustav in till stan, vi ska på någon show på radiohuset, pappa ska få träffa sin största idol, Jill Jonsson! Innan det så äter vi middag på villa källhagen. Sitter nu helt ny duschad i sängen och vet varken vad jag ska ha på mig eller det nyklippta håret. Återkommer efter kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0