vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Fredag och jag är befinner mig hemma idag

Sov inte en blund i natt och hade grym huvudverk när jag steg upp. Satt mig i soffan och kände efter.. nej, det blev inte bättre. Stannade hemma från skolan. Mamma är ledig idag så efter jag sovit "förmiddag" drog hon med mig ut i Spåret för en promenad och sa "du behöver andas frisk luft" Gjorde det och det var faktiskt skönt fast när jag hem dog jag nästan, slängde mig på soffan med en bra bok i handen. Ikväll sover troligtvis Klara här. Men eftersom jag känner mig dålig idag så vet jag inte om det är är så bra att hon bor här. Jag måste vila och kommer hur som helst bara ligga och sova ikapp alla mina timmars förlorad sömn.... funderar på saken, jag vill ju inte slösa bort en hel fredagskväll :O det är bara fredag en dag i veckan? Så kommer vell antagligen hitta på något kul men ändå lugnt ikväll.

Snart är det jul! (snart)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0