vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Sådär!

Jag har faktiskt ganska mycket kul att berätta!
Denhär starten på lovet har varit underbart

Fredag, Sommaravslutning.
Jag vaknade, gick upp och åt frukost. familjen åker iväg som vanligt till arbete/skola. När jag gjort mig i ordning och satt på min fina klänning som pappa köpte till mig i new york, ställer jag mig redo vid dörren för skjuts av pappa. Men.. pappa har ju åkt?! Samling i klassrummet om 5 minuter. Hur ska jag komma dit? Jag inger pappa och han svarar inte, jag ringer mamma och hon svarar inte heller. Gå hinner jag jag ju absolut inte göra. Jag ringer till Johanna och hon svarar inte, jag ringer hem till henne och Lena svarar;
- Nej jag skjutsade precis Johanna
- åååååå!!!
- Men, .. jag kan komma ner med bilen om du är färdig nu!
- Absolut! tack Lena, du är jätte snäll.re

Allt gick bra och jag kom i tid. När man äntligen fått sitt eftertraktade sommarlov åkte jag och Johanna till centrum för at köpa något litet till Mickis eftersom vi var bortbjudna till henne på kvällen. Väl i centrum frågade en kille som höll i ett stånd om han kunde få fixa mitt hår. Jag berättade att det var perfekt eftersom att jag skulle på middag senare. Han fixade hela frisyren på bara 5-10 min.

Kvällen vart supermysig med bara 7 tejer.













Lördag:
Första dagen på mitt eftertraktade sommarlov. Jag och Kajsa bestämde oss för att åka inlines till Täby centrum för att köpa sverige tröjor till matchen samma kväll.
 Pappa säger;
- Snälla tjejer, kan jag inte få skjutsa er till Centrum?
- NEJ! vi har bestämt oss vi ska åka inlines!
- Men.. ni har ju inte ett ända skydd på kroppen, snälla kan jag få skjutsa er, det går snabbare.
- NEJ
Vi kom inte mycket längre än till Jossans hus där vi ringde pappa som redan satt sig i bilen.
- Pappa, jag har skavsår. kom!

När vi väl kommit dit köpte vi våra sverige tröjor och sedan fick vi skjuts hem till Kajsa.
Vi tog tåget in till kungsan där vi skulle se matchen. Det var kallt, spöregnade och vi kom inte äns in, jag ringde pappa. Han var redan vid naturhistoriskarixmuseet, han läser mina tankar!
Vi såg klart matchen hemma och det var ju inte ett lyckligt slut, Vi åkte istället hem till Alexsej. Där spelade vi tv spel och åt glass/godis i stora lass.

Söndag, Kajsas födelsedag:
Pappa körde mig till centrum där jag och Mickis skulle köpa födelsedagspresent till Kajsa, efter en lång tänketid kom jag inte på något bättre än en fisk. Vi köpte en guldfisk och gav den till Kajsa, hon blev  jätte glad. 
Efter dagens gång gick jag hem till Kajsa, vi gick ner på näsaäng och träffade några kompisar och myste.
När vi skulle hem passade vi på att säga till polisen när vi ändå mötte den att det var folk nere på stranden som grillade. det var en rolig syn!
Jag Klara o mickis sov hos Kajsa. Vi sov inne i polhuset. Jag var nog ensam om att sova som en stock.

Tisdag:
Blev väckt klockan 10 av en kompis som ringde. Tog en rask promendag till Pappa och hämtade lite prylar, tog samma raska promenad hem. Jag var med Kajsa&Mickis ett tag sedan gick alla hem till Ludde där vi mest chilla och busade lite.
Nu är jag hemma och ska sova snart!


Godnatt..

Kommentarer
Postat av: fewp

Jävla bortskämda flicka!

2008-06-18 @ 10:48:56
Postat av: Rebecka

hah va?

2008-06-18 @ 12:49:18
URL: http://snusmumrikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0