vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Lustigt.. ?

Jag var inne och surfade på lite båstad hemsidor för att kolla läget om hur det skulle vara i år! Jag klickade mig fram till en länk där det står "sony ericsson 2007 båstad". Jag tänkte jamen gud vad roligt.. kanske något man känner igen sen förra året dårå! Vips sa det och jag hade lyckats komma till sony ericsson båstads blogg! Jag skrollade ner eftersom jag kom och tänka på att det var det ända stället där jag och Martina hängde på hela veckan eftersom vi träffade den underbara killen musse där! "Strandhugg" "svårflörtade".

HAHAHA. Där var ju vi mitt i alltihop!



Eftersom jag och Martina självklart döper om honnom så fick det bli Mr. Pussy hela veckan
Gulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0