vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Humoristisk dag

Började dagen med skola och vi gjorde i princip ingenting så vi fick sluta 12. Jag och Krille åkte in till Djurgårn och la oss i solen, jävlar vad det brände! När det var dags att bege sig hemmåt så var det helt fel tid. Det var serriös fler studentflak än personbilar och massa sprutande öl samt galna studenter som sprang i gatan. inte så nyktra.
Jag kom hem tillslut och mamma bad mig direkt att gå ut med hunden emdans jag ändå hade skorna på, det blev den vanliga rundan fast i dubbelt så långsamt tempo. När jag kom hem så slocknade jag och sedan var det middag. klyftpotatis blev det! Efter middagen bestämde jag och sasha oss för att ses. Vi möttes vid centrum och satte oss i solen på en gräsplätt, lite småläskigt var det eftersom det satt en packad 50 åring intill som bara snacka och snackade på oavbrutet. Jag försökte fortsätta min konversation mad sasha men inte slutade han? det blev ändå rätt kul till slut, jag och Sasha började mytta på ordentligt och sedan drog vi oss med Skarpäng. Vi satte oss vid vattnet och pratade om allt mellan himmel och jord. När vi skulle hem stötte vi på två tvillingpojkar i vår ålder. Det första den ena tvillingpojken säger är,
-Rebecka Persson?
- Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa? flyger ur min mun, hur tusan kunde han veta det?
Nä han försökt förklara i ca 15.min vem han är och hur vi känner varandra så säger han att han tillockmed varit hemma hos mig och sett på film en kväll. Jag blir rädd! Hur kan jag ha glömt? Eller ljuger han bara rakt upp framför näsan på mig? Nej, han beskrev mitt hus och sa tillockmed vad min hund hette.
Dramat fortsatte och efter ca. en halvtimme listade jag ut det, men jag minns inte att vi såg någon film eller äns umgicks! Jag har serriöst alzheimers.
Efter den trevliga kvällspromenixen gick jag och Sasha in till henne. Där tog vi några mupp foton som eventuellt kommer upp på bloggen innom kort!
Ni kanske tycker jag är lite tjinkig men jag är överdrivet rädd för att någon ful gubbe ska komma så jag undviker hälst att åka kommunalt eller gå ute själv efter klockan elva. Ringde istället taxi eftersom mina föräldrar hade druckit vin.
Nu är jag hemma och har precis fått i mig två nattmackor. Godnatt amigos!


Alltid långa byxor på kvällen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0