vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Fågel Fisk & Mittemellan

Dagen har varit lång! När vi plockat Johanna på flyplatsen åkte vi hem för en frukost. Vi bredde våra mackor samt juice och gick ner på stranden, mysigt men det blåste. Vi irriterade oss något så kopiöst på alla vidriga maneter som hade drivits upp på land. Vi började med att skriva R hjärta J i sanden men det bara suddades ut av vågorna eller en galen hund som sprang på det så vi bestämde oss för att gör något mer serriöst och bättre.
Titta! (maneter)


Efter frullen gick vi hem och tog med lite pengar och cyklade till sommar Kiosken. Vi köpte gladd, godis och lunch. Jag och Johanna gjorde lunchen och det blev pasta med pesto. Enkelt!
Pappar har idag städat boden och fann då en liten gummibåt! Vi blev direkt taggade på att ge oss ut i de höga vågorna.
Lyckat? Inga kommentarer .. Spelar inge roll, vi hade sjukt kul.
Det fick bli långdusch för oss båda när vi kommit hem igen.
Jag har glömt att berätta om duvan ute i vårat skjul som ligger och ruvar på 2 ägg. Idag när jag skulle visa Johanna äggen fanns där bara ett, intill låg en nykläckt duva och jag kan inte bestämma mig om den är ful eller söt.


Nu ska vi åka och handla middag. Grillat, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0