vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

DESPERATE NEEDS!


♥  Jeans- Har serriöst 10 par här hemma, men inte ett ända par passar? Har lust att slänga precis alla och bara köpa nya och perfekta. De nya ska sitta tajt och vara raka nertill.

♥  Väska- Inte direkt något desperat behov, har ju min roliga väska från Zara. men inte passar den till alla stunder? Jag behöver en till lite finare tillfällen.

♥  Skor- Skor har jag gott om men det är verkligen desperat ändå, jag har inga finskor. Då menar jag FINskor.

♥  Underkläder- Jag har inte tänkt på det förr, men man sliter faktiskt en hel del på underkläder! Jag har aldrig ens haft tanken om att gå och spendera pengar på nya underkläder. Dem ser man ju ändå aldrig? Mamma är den som köpt mina underkläder i alla år. Känns som att hon förstått att jag är tillräckligt gamal för att kunna gå och köpa det själv.

♥  Jeansjacka- Jag har letat på hela Åhléns city i stan och hela centrum här hemma. Jag hittade en! På Levise. Jag provade den och tänkte, "jomen den här var ändå riktigt snygg!" Jag blev mer och mer kär i den och bad pappa komma och titta. Jag sprang fram till kassan jätte glad med den på. Han i kassan ser på mig och säger bara, Nej nej nej, helt fel!
Jag blir helt paff och han säger till mig att den sitter helt fel och allt är fel med modellen. Blev lite småsur men funderar på att gå tillbaka och haffa den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0