vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Varför har Johanna alltid rätt?

Japp.. hur kunde Johanna veta att det skulle bli såhär? Att jag skulle sluta blogga efter ca. en vecka?
Aja, nu är jag här.. på G!
I Måndags kom jag på en sak, hur otroligt underbart det är att gå på långpromenader i skogen med hunden. Så sen i måndags dårå så har jag fått en timmes frisk luft om dagen. Bra va?:D
I Tisdags var jag på hundmassage kurs, lärde mig allt om muskler osv. Harry(min hund, en west highland white terrier) har då lite problem när man är på sådana kurser eller agilityträningar osv. Han kan inte sitta still en ända sek! Han går på alla hundar, alla små flickor är så söta tycker han och han kan ICKE motstå, på senaste tiden har han börjat med han hundar oxå(han är knasig och har alltid varit) hur som så Njuuuuuter Harry nu här hemma och hoppar alltid upp i soffan vid mig och vänder ryggen till och säger "massage tack" . han är lite rolig..
Nästa vecka blir det kurs 2/2. då ska vi få lära oss mer om stretching och några andra nya massage grepp.
I onsdags var jag sjuk och mådde inte särsklit bra, jag var nästintill magsjuk. .när jag gått en lååång runda med harry på stranden och bust med massa andra hundar kom jag hem och mådde bra igen. Jag började montera ihop den nya byroladan jag köpt på ikea i måndags. jag fick jätte ont i ryggen och blev yr så jag la mig på sängen och sov en lång stund. Vaknade aldrig..
Idag gick jag till skolan, kände mig inte sådär 100, men skoldagen gick bra ändå.. även fast torsdagar är den värsta dagen på veckan. Jag hade data på eftermiddagen och det gjorde så jag blev frisk såklart, vem annars om inte läraren KURT? Han gör mig alltid glad, han är så snäll. Kurt, jag säger detta en gång bara tror jag och jag hoppas du läser detta nu och verkligen tar åt dig!
Imorgon är det Middag hos Ulrika i danderyd! :) Det ser jag veeerkligen fram emot, bara det att det största problemet är vad jag ska ha på mig, Någon som kan ge tips?

Till helgen är det match och jag hoppas på vinst. Ha en fortsatt trevlig vecka!
Kram på er, er goa Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0