vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Tänd ett ljus för Engla

Nej fy. jag kan inte fatta detta. Stackars flicka, 10 år bara och ska cykla hem från sin träning för första gången, har telefonkontakt med mamman var 10de minut och är så glad och ändå lite nervös. En riktigt modig tjej tycker jag!
Äckliga, vidriga, jävla gubbe. Förlåt språket men jag tycker verkligen det! Var det värt att kidnappa en oskyldig flicka och sen ta livet av henne? En sak undrar jag, VARFÖR, VARFÖR GÖR FOLK SÅDANT? Är det för att det är kul eller för att man är psykiskt sjuk?
Orkar inte detta och lider med Englas familj och de som var nära denna flicka.

Tänd ett ljus nu ikväll kl. 21 som var för en timme sen, för Engla.
image12


Kommentarer
Postat av: Douglas Södeström

SJUKT!!!!!! jag förstår inte heller :S

2008-04-14 @ 22:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0