vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Söndag idag, skola imorgon

Jag har blivit kär, i Ted Gärdestads gamla låtar, de är det ända som har hörts i mina öron under helgen kan man säga.  I fredags var jag hos Ulrika på middag med dom bästa väninnorna! Det var jätte roligt och trevligt, en sak var lite mer udda, vi blev jagade av en tant.. orkar inte berätta hela storyn men det var hemskt tycker jag :)
Sov hemma den kvällen och vaknade vid 11 ungefär, rätt skönt. Vi åkte ut mot Fittja för o kolla på vattenskoter och båtar, om jag själv får tycka till så vill jag lätt ha en vattenskoter hälre än en båt. Klockan blev mycket och jag hade samling i Tibble klockan 4 för att sen ta sig ut på andra sidan av stockholm igen för att spela match mot blackeberg. Vi åkte med Ryan dit, det såg ut som han och hans barn hade haft picknik i bilen eftersom det låg muffinsar och chips och ostbågar och leeksaker och flaskor över heeeeeeela bilen.. alltså typisk americans familjebil skulle jag chansa på. Aja, resan var kul och sen var det uppvärmning som gälde, Matchen börjar och vi ledde med 3-1 det fortsatte så ända till halvlek och då ledde vi med något poäng. Efter det började laget sura på dommarna (som man egentligen absolut inte borde göra). Dommarna kom över och var på deras sida och peppade dom hela sista halvleken och dömde inte deras foul dom gjorde, vi blev ännu surare och dom kom igen mer och mer, 2 min kvar av matchen.. det står 30-30. Vi klagade för mycket så vi fick teknisk, motståndarna för 2 straffkast och sen bollen, dom sätter båda och sen i sista sekundrarna gör dom en lay up och sätter den, matchen slut men vi spelade ändå bra mot serieladarna..
Får inte glöma att säga att Andreas var o kollade på matachen, våran gamla basket tränare som oxå var lärare på prolympia förut. Nog pratat om matchen.
Efter matchen försökte jag glömma bort allt och visa lite av min glada sida! Jag pkte om och duschade och så, sen gick jag och Kajsa på restaurang och åt, det var suveränt! Efter så hämtade vi tandborste hos min Mamma och vi mötte Erik och Carl. Vi va med dom ett tag sen tog vi bussen hem till Kajsa och titatde på När lammen tystnar. Äcklig film även om jag sett den en gång förr. Sen fjantade vi oss lite och sov sedan som två små stockar. vaknade av att Kajsa stod och petade i ansiktet. Vi gick upp åt frukost och spelade bubble troubble. Kul!
Pappa kom sedan och hämtade mig för jag skulle på golfträning, den gick både bra och dåligt, jag träffade Martin och Andreas där och när golfen var slut så gick jag och pappa och köpte en ny driver till mig, en Cobra som lät så otroligt mycket så jag moste ha antingen öronskydd eller proppar när jag slår. Man kom i alla fall långt med den. Nu är jag hemma och blir aldrig av med golfgrepps lukten från händerna. Nu har jag inget för mig och tänkte istället hjälpa pappa o röja undan och fixa i trädgården!
Ha en härlig skolvecka nu! Och gör inte något som jag aldrig skulle göra. Kram, er Rebecka


Kommentarer
Postat av: Kurt

Tack för det! Snygg o kul blogg...I juni blir det utmaning på golfbanan...så träna på...för motståndet är hårt....

2008-04-07 @ 22:25:54
URL: http://snusmumrikan.blogg.se
Postat av: Rebecka

Man tackar man tackar! Haha, ofta du kan spela golf Kurt? :)

2008-04-08 @ 20:05:19
URL: http://snusmumrikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0