vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Shoppa, Basket, Basket, Basket och Basket

Idag kände jag mig lite pritty och fin, hade ett diadem och en bege tunika/blus/skjorta från Didi. Vi hade idrott som sista lektion och jag åkte direkt till träningen som började om 3 h. Fast innan jag åkte till tibble så passade jag på att köpa en ny underlagskräm som är skit bra och täcker även de små fläckarna i ansiktet, köper den nu för 4 gången i rad så är därför nöjd. Man ser otroligt naturlig ut. Märket är Lumene och går att köpa på Åhléns för 115:-
Efter gick jag mot utgången vid H&M och Tegel och kom så långt som till djuraffären, jag fick direkt en känsa, Äcklig anderäkt, jajuste! Min hund, harry. Har en förskräklig andedräkt! jag frågade med detsamma om det fanns något, jajjamensan, det blev en burk med pulver i som tar bort tandsten, plack och tar bort andeträckten. ett halvt mått skulle man lägga i maten varje dag. Burken räcker ca. 1 år och kostade 179:-
Jag kom till Träningen halv 3, Asse kom samtidigt så det var tur. jag och asse spelade ca en timme sen kom nåra vänner som jag spelade med sen klockan 4 började träningen. den gick bra och jag satte faktist 4 3poängare på rak. Nu är jag hemma och taggar upp lite inför matchen imorgon på lidingö halv två. På onsdag är det Skol DM, hemma match i bergtorp så jag vill gätte gärna att ni kommer och kollar! Matchen börjar vi 1 skulle jag tippa på, annars så återkommer jag med tid.
Nästa helg är det oxå basketcup i eskilstuna! Wihooooo! Billys cup och hör av er om ni oxå ska dit.

Nu moste er kära rebecka tyvärr gå och duscha, och jag lovar att inläggen framöver inte ska vara lika långa!
Kram på er =D


Kommentarer
Postat av: sophie

godmorgon ! hoppas du får en bra dag =)!

2008-04-14 @ 08:20:25
URL: http://ilikesophie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0