vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Nackspärr

Varför fungerar bara väckarklockan då när jag som helst vill att den ska vara sönder? Och varför är den sönder då det är som viktigast att man ska upp? Ska man kanske ändå tro på Någon gud eller ödet?
Aja, då förståss så vaknade jag ju 07.40 imorse och började skoldagen 08.05 Jag fick ruscha upp ur sängen, slänga på mig första närmsta kläder och hann precis slänga i mig frukost och packa basketbagen. Borstade tänderna och sprang nerför alla trappor i lägenhetshuset. ner till bilen, jag fick skuss till skolan och kom 3 min sent. Hade So, där kollar vi på "Prinsen av Egypten" den är jätte dålig moste jag bara säga till alla så dom vet!
Efter den lektionen åkte vi till centrum för att kolla på skolbio, biofilmen hette "Mitt liv som hund" Den sög, me man skrattade då och då, moste erkänna att jag tillockmed fälde några tårar under filmen.
Vi åt i Centrum, det man ABSOLUT inte fick göra men who cares?
På bion fick jag och mina vänner platser längst ner. Fan att dom små barnen alltid ska ha de bästa platserna. Aja, tvunget nog satte vi oss på rad 1. I mitten satt jag. satt och satt, jag låg! huvudet var lixom 90 grader böjt så jag låg på stolen, nackspärr var det jag fick så basketträningen skippade jag och satt istället bredvid och knaprade på cashewnötter och mumsade cocktail tomater.
Det blev god middag hemma och ikväll hade jag tänkt att gå och lägga mig riktigt tidigt!
Till helgen kanske jag ska träffa Sasha! veckans höjdpunkt säger jag bara  :D

Kram på er alla goingar där ute, nu ska jag värma en vetesäck och lägga om min spärrade nacke!
/Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0