vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Måndagkväll

Måndagkväll som sagt och jag har stort So prov på fredag, börjar plugga redan nu eftersom det är ca. 40 sidor bara om bibeln gamla testamentet.
För att träna lite extra gick jag på dansen och den är snart klar. Missa inte Vårshowen den 25 maj! Går att köpa biljetter på Laisings dansinstitut i Roslagsnäsby och på Tibble teater.
Efter det kom pappa med bilen och körde till mataffären med mig, det blev goda kycklingspett marrinerade i olika smaker, allt från "horny" till "sweet chili".
Nu är jag mätt och såg precis på Studio Belinda där "Blondinbella" medverkade. det var ett intressant program och jag lärde mig en del.

Nu moste jag plugga! Ha det gött vänner och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0