vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Taggar till

Taggar till gör jag med hjälp av sjukt hög musik och Sasha kommer snart. Jag kan säga att jag är på riktigt bra humör. Har precis varit på shoppingrunda med mam och pap. Låter jävligt konstigt, jag vet.. Men vi träffades av en slump allihopa(nästan). Jag fick i alla fall med mig hem ett par nya skinnstövlar från Vagabond som jag ska ha hela vintern. Fick även med mig en ny dator hem, nu är jag altså hel igen! För er som känner min pappa kan ju ni förstå hur det går om han hamnar i en butik med en söt flicka som butiksbiträde som sen lurar på honnom en massa. Men det blev faktiskt fina grejer där med! har aldrig sett pappa handla så mycket kläder...

Nu ser jag hur Sasha kommer inrullandes på moppen här. Skriver innan jag drar iväg ikväll!


ny dator


nya skor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0