vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Söndag morgon, nu ska det sovas i 190

halloj, tänkte bara säga att jag lever(som alla fjortisbloggare skriver).

Med mig är allt bra, jag har haft den grymmaste jävla helgen på otroligt länge. Min röst försvann dock natten mellan fredag och lördag!?????
Jag kan säga att den är inte tillbaka ännu, så den efterlyser jag här i bloggen. heh... nee jag är jätte trött nu som ni märker, det jag ville komma till var att på helger så får ni vara berädda på att jag inte skriver här på min fina snusmumrika. Imorgon ska jag frösts tälla ut min hund och sen plugga heeela dagen, får ta och köpa något smaskigt till det, godnatt... eller väönta! dagens roligaste skämt "dampbob psykfall" LÄNGE sen jag skratta så mycket vid ett matbord...

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0