vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Fredag 18.00

Hallå där. Varför jag inte har så mycket egna bilder är för att min dator är trasig, så jag är inne på brorsans för tillfället. Själv tycker jag att det är stört tråkigt att läsa en blogg utan personliga bilder.
Jag fick en fråga, eller rättare sagt en kommentar där det stod att jag hade en konstig tandställning. Svaret är Ja, den är rätt konstig, fast skillnaden är bara att min är i genomskinlig porslin. Annars har den exakt samma funktion! den här är snyggare än en vanlig (tycker jag). Tror jag skippar att fota hela min mun på insidan, för så intresserade är ni väl inte?
Efter skolan har jag varit hos Tvillingarna och letat klänning eftersom det är middag och partyparty på lördag. Vad gör man då om man känner att man redan använt alla sina klänningar så mycket och är pank? Jo! Då letar man i deras maffiga garderober.
Sveriges sötaste tvillingsystrar


Snart kommer Sasha och jag ska prova lite outfits alternativ inför lördag. Ikväll får vi se vad som händer, återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0