vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

ångest

Ja, det är något jag får när jag tänker "ånej, inte en hel skolvecka framför mig med stress och plugg"
Vet inte hur jag ska få ihop dagen riktigt, har två matteläxor att göra och sen ska jag läsa ut en bok till på tisdag som jag inte ens börjat på. sen ska jag flytta hela min garderob och badrumsskåp hem till mamma. Sen har jag ju lovat att träffa Sasha idag efter hennes lillasysters dop. Jag får ta dagen som den kommer och idag ska jag faktiskt inviga mina nya skor!



Jag kan i alla fall berätta att ikväll väntas en sjuukt god middag, det piggar upp min dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0